homemailmap
kanonierzy

Ian Wright: To czas, by powiedzieć nam prawdę, Arsene

20.04.2010; 18:44 / Mateusz Marchewka

-Legenda Arsenalu, Ian Wright opisał w swojej kolumnie na łamach The Sun obecną sytuację panującą w naszym Klubie. Oto jak drugi najlepszy strzelec w historii The Gunners, postrzega to, co od paru lat dzieje się w klubie z Emirates Stadium:

Nie ma sensu iść drogą Thierry’ego Henry i mówić, że wszystko, co związane z Arsenalem jest gładkie i piękne. Ponieważ tak nie jest.

Takie komentarze lekko uspakajają fanów, ale jednocześnie niepotrzebnie zasłaniają fakty. Mamy parę dużych problemów z tym Klubem. Podczas gdy porażki z Barceloną i Tottenhamem były sporym rozczarowaniem, o tyle zupełne zaprzestanie gry w ostatnich 10 minutach meczu z Wigan, dowodzi tylko, że zespół Wengera potrzebuje wielkich zmian.

I to jest właśnie moment, w którym Arsene, powinien być szczerym z fanami. Wszyscy moi znajomi, fani Arsenalu pytają mnie, co się dzieje z tym Klubem. I zasługują na to by usłyszeć prawdę. Obecny kontrakt Wengera dobiega końca wraz z zakończeniem następnego sezonu i kiedy Arsene mówi, że nie zdecydował jeszcze czy zostanie w Klubie – ja mu wierzę. Po prostu myślę, że on wciąż zastanawia się czy chce spędzić w Arsenalu następne kilka lat, czy może ma już dość.

Po kolejnym sezonie bez jakiegokolwiek trofeum – już piątym z rzędu - kibice Arsenalu rozbijają się na dwa przeciwne obozy. Jedni chcą odejścia nieskutecznego Wengera, inni nie wyobrażają sobie Klubu bez niego. Podejrzewam, że w tym momencie sytuacja ta wygląda na 50 – 50.

Ja też martwię się tą sytuacją, ale to Arsene jest właśnie tą osobą, która wciąż może przyciągnąć do Arsenalu światowej klasy piłkarzy. Naprawdę nie jestem w stanie wymyślić teraz nikogo innego, kto lepiej nadawałby się na menedżera Kanonierów. Mocno ściskam kciuki za to, że zostanie.

W tym momencie Francuz powinien być z fanami zupełnie szczery. Na każdy temat, także finansów Klubu. Chcę usłyszeć, tylko szczerze, że jest on niesamowicie uparty. Tak uparty, że mając miliony do wydania na klasowych graczy, on woli kontynuować to, co robi do tej pory. Udowodnić, że można stworzyć coś wspaniałego z dziećmi w składzie.

A jeśli nie jest to prawdą to Arsene musi w końcu przyznać, że po prostu nie miał do dyspozycji wystarczającej ilości gotówki. I że to to było powodem tak niewielkich w ostatnich latach wzmocnień. Chcę by przyznał, że budowa Emirates Stadium miała wpływ na dzisiejszą sytuację Klubu, że obecnie nie jest on w stanie rywalizować z największymi na rynku transferowym i że tak będzie przez najbliższe kilka lat.

Od zarządu Arsenalu zawsze słyszeliśmy, że pieniądze są i w każdej chwili mogą zostać wydane. Ale komentarze Wengera mogą zostać zinterpretowane na wiele sposobów. I uważam, że tysiące fanów The Gunners, którzy rok w rok lojalnie wydają po 1,000 funtów na bilety sezonowe, zasługuje na odpowiedź jak jest naprawdę.

Nikt nigdy nie wypowiedział się oficjalnie na temat polityki transferowej Klubu i dla mnie jest to, co najmniej dziwne. Fani chcą wiedzieć czy jest szansa, że Arsenal pozyska czterech świetnych piłkarzy, których na tę chwilę niezbędnie potrzebują.

Ten mijający już sezon jest bardzo frustrujący. Przecież takich wyników Manchesteru czy Chelsea nikt się nie spodziewał i jeśli Arsenal tylko by się wzmocnił, mógł całą stawkę przegonić i zdobyć tytuł. Ale wystarczy zaledwie spojrzenie na wynik meczu z Wigan by przypomnieć sobie o wszystkich słabościach obecnego zespołu Kanonierów.

Naprawdę nie wiem, co się dzieje z bramkarzami. Manuel Almunia jest numerem 2, Łukasz Fabiański numerem 3! Na środku obrony grają Sol Campbell i Mikael Silvestre. Sol był wspaniałym graczem, ale kiedy zagrał dobre spotkanie z Spurs, wiadomo było, że następny mecz w najbliższym czasie to dla niego za wiele.

Po meczu z Wigan słyszałem wypowiedzi Lee Dixona, który podkreślał błędy obrońców. Jak to możliwe, że Silvestre nie podchodził do zawodników gospodarzy i zostawiał im tyle miejsca? Którykolwiek z dawnej obrony The Gunners - Adams, Keown, Bould, Dixon czy Winterburn nigdy nie pozwoliliby sobie na taką grę. Tak więc oprócz nowego bramkarza, niezbędny jest też stoper mogący grać obok Thomasa Vermaelena, pomocnik, który wspomógłby Cesca i napastnik do pary dla Robina van Persiego.

Nie wydaje mi się, że Wenger jakoś szczególnie przepada za Eduardo, który zagrał w niewielkiej ilości spotkań. Ale trzeba mu przyznać, że nie bardzo ma szczęście do zdrowia i często jest kontuzjowany. On wygląda na takiego zawodnika, który potrzebuje przenosin do innego zespołu, by tam się odbudować i zacząć strzelać seryjnie gole. Więc Wenger musi albo zacząć dawać mu więcej szans, albo po prostu sprowadzić kogoś nowego.

Arsene mawia też, że Arsenal jest jedynym klubem w Anglii, do którego piłkarze są sprowadzani by poprawić swoje umiejętności. I to dobrze, mając na uwadze np. starzejących się zawodników Chelsea.

Ale trzeba pamiętać, że oni mają pieniądze by szybko kupić nowych, lepszych piłkarzy. Jestem pewny, że w lecie sięgną głębiej do kieszeni i wtedy ten argument Wengera nie będzie już miał znaczenia.

A już ostatnią rzeczą, jakiej Wenger potrzebuje jest były zawodnik Arsenalu, przyjeżdżający nagle na Emirates i strzelający pare bramek. Czyli Emmanuel Adebayor. A właśnie to może mieć miejsce już w ten weekend, gdyż do północnego Londynu zawita zespół Manchesteru City z Togijczykiem w składzie. Z pewnością zostanie on „gorąco” przywitany przez kibiców, a muszę przyznać, że i ja za nim specjalnie nie przepadałem. Z tego, co słyszałem był dość uciążliwy.

Ale fakty są takie, że wraca w sobotę na Emirates i jest jednym z tych zawodników, których należy się obawiać. Do spółki z Carlosem Tevezem mogą zrobić prawdziwy show.

Co prawda tytuł Kanonierzy mają już z głowy, ale punkty zdobywać trzeba. Po piętach depcze Tottenham. A sama myśl o nich na trzecim miejscu, jest po prostu, co tu dużo mówić, nie do zniesienia.

Ale najważniejszą na teraz rzeczą są fakty. I czas by kibice Arsenalu je poznali, nawet te najgorsze.
TheSun.co.uk



Aktualne kursy na mecz znajdziesz tutaj!



zobacz aktualności na temat:
oceń tego newsa:
Tylko dla zarejestrowanych i niezablokowanych użytkowników serwisu!

-Zobacz także:
-Podolski odrzucił ofertę United
thesun.co.uk / 01.04.2012; 10:04
-Wright: Arsenal skończy sezon na trzeciej pozycji
goal.com / 13.03.2012; 20:17
-Ian Wright o powrocie Henry'ego
Redlondon.wordpress.com / 07.01.2012; 20:28
-Skomentuj artykuł:

Tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu!

-Komentarze użytkowników (125):
-
Brzuziak94; użytkownik komentarzy: 406 newsów: 0
24.04.2010; 10:23
Musimy zacząć prowadzić mądre transfery żeby nie było jak z city :Wydamy grube miliony a nie wejdziemy do czwórki
-
Klama; użytkownik komentarzy: 570 newsów: 0
22.04.2010; 19:00
Erzet - Nie oceniam Sola , tylko podczas tej sytuacji z fabianem . Moim zdaniem po prostu Sol nie nadaje sie do Arsenalu .. Nie te lata ..
Collison - Nie , Villa go nie odda .. Ja jestem za Kjaerem . ;]
-
Erzet; użytkownik komentarzy: 2068 newsów: 35
22.04.2010; 17:37
Wracając do mojej dłuższej, poprzedniej wypowiedzi. Kompletnie z głowy wyleciało mi nazwisko innego Młota, którego bardzo chętnie ujrzałbym w koszulce Arsenalu, mianowicie Jacka Collisona. Swojego czasu były plotki, że Walijczyk do nas dołączy. Gra bardzo dobry sezon, może grać na każdej pozycji - od defensywnego pomocnika po grającego zaraz za napastnikiem. Jest młody, jest Wyspiarzem. Dobry technicznie, twardy, nieustępliwy, kreatywny. Zna się z Ramsey'em z reprezentacji. Mógłby przyjść nawet zamiast wymienionego przeze mnie wcześniej Diamantiego.
-
luq007; użytkownik komentarzy: 2893 newsów: 0
22.04.2010; 15:17
Dawac transfery w tym roku bo juz nie moge patrzec na to jak co sezon jest to samo i Wenger nie umie z tego wyciagnac wnioskow..
-
Erzet; użytkownik komentarzy: 2068 newsów: 35
22.04.2010; 15:09
Klama - jak najbardziej. Poprawny występ, bramka. Będziesz go oceniał tylko przez pryzmat tej sytuacji z Fabiańskim? Jeśli tak, to gratuluję. To, że Hulk przy nim w ogóle nie istniał, to, że Sol czytał wszystko jak otwartą książkę, to że braki szybkościowe nadrabiał doświadczeniem, ambicją to przecież mały pikuś. Sol to drewniak...

Piłkarze z SPL? A proszę bardzo, wspomniany już Wilson, Fleck, Goodwillie, Thomson, Fyvie, Maguire, Little, Caddis, Ki Sung-Yong.

I dzięki za info o Kjaerze, napewno będę go obserował podczas Mistrzostw Świata.
-
Klama; użytkownik komentarzy: 570 newsów: 0
22.04.2010; 14:19
Erzet - Czy twoim zdaniem w pierwszym meczu z Porto Sol gral powiedzmy poprawnie .. ? Watpie.
Kjaer - Najwiekszy talent dunskiej pilki , pewniak w kadrze na munidal .
Prosze o tych pilkarzy z SPL :)
-
gruszon18; użytkownik komentarzy: 58 newsów: 0
22.04.2010; 14:10
ta ;p z jednym sie zgodze ! BoSS musi zrobic kilka transferów , wstawic do druzyny pilkarzy doswiadczonych , ktorzy nie beda sie bali pociagnac akcji w najgorszych momentach ;p sam na poczatku myslalem ze to moze byc GAllas ;p ale skoro niby ma odejsc ;p po za tym potrzeba jest pewnych obroncow , i to takich ktorzy wrzasna na zespol zeby zaczeli grac ;p itd itp :> atak powinno zaczynac sie od dobrej obrony , a wiec my zacznijmy transfery od zakupu obroncow ;p i to dobrej klasy ;p zeby nie bylo czegos takiego jak w pierwszym meczu z barca ??:p bramkarz ;p to tez podstawa ;p musi byc ostoja , pilkarzem do ktorego obronca ma zaufanie podac , a nie np jak do boruca ;p i pozniej sie gada ze boisko bylo za rowne . a ktos mu podal pilke do ragbby :P:D
-
szalen; użytkownik komentarzy: 1977 newsów: 0
22.04.2010; 09:43
Ezet>>>> Zgadzam się z tobą odnośnie transferów. Fellaini jestem za jak najbardziej, dodatkowo Diamanti z WHU i ci młodzi obrońcy o których pisałeś. Nam potrzeba więcej walczących zawodników, takich cwaniaków boiskowych a nie kolejnego kontuzjowanego zawodnika w składzie. W tym sezonie zdecydowanie brakowało drugiego zawodnika jakim jest obecnie Sol Campbell. Ma swoje lata, a dodatkowo biega jak młodzieniaszek i ma większe jaja niż reszta drużyny. Nie patyczkuje się i nie mówi, że można przegrać. U niego chyba nie ma takiego słowa w słowniku:)

Ja jednak sprzedałbym Eduardo lub wypożyczył. Nie przekonuje mnie, może i miał dobre mecze ale ja postawiłbym na Velę. Wydaje mi się, jeśli się ogra będzie lepszy o Dudu. W tym sezonie chłopak ma pecha i tyle. Jest częściej kontuzjowany. A szkoda.
-
Lupin; użytkownik komentarzy: 1 newsów: 0
22.04.2010; 01:39
Dobrze prawi! Dac mu wódki!
-
Marex; użytkownik komentarzy: 5414 newsów: 2
22.04.2010; 01:04
Lepsze to niż nic. Dał sobie w tym sezonie radę w lidze angielskiej, a więc jego zakup nie byłby kupnem kota w worku.
-
evelred; użytkownik komentarzy: 3671 newsów: 0
22.04.2010; 00:56
on ma ok. 80 meczów w premier, więc jakoś specjalnie ograny to nie jest, przy większości zawodników to ledwie niedoświadczony szczyl, poza tym to jego I tak dobry sezon, almunia też grał nieźle w poprzednim, a co jest teraz wszyscy widzimy
-
Marex; użytkownik komentarzy: 5414 newsów: 2
22.04.2010; 00:48
Jeśli mamy ściągnąć kogoś ogranego w PL to chciałbym aby był to Hart. też jest jeszcze młody i perspektywiczny, a wielu ekspertów bardzo go sobie ceni. Został nawet ostatnio nominowany do tytułu gracza roku przyznawanego przez PFA. Plusem jest też to, że jest Anglikiem.
-
evelred; użytkownik komentarzy: 3671 newsów: 0
22.04.2010; 00:25
na ściągnięcie llorisa nie ma praktycznie szans, w sumie to i dobrze, francuz ma problemy z grą na przedpolu a na wyspach jest mnóstwo walki właśnie na przedpolu, lepiej ściągnąć kogoś ogranego w premier
-
Marex; użytkownik komentarzy: 5414 newsów: 2
22.04.2010; 00:22
W trzecim zdaniu od końca w moim poprzednim komentarzu powinna być kropka. To chyba z rozpędu.
-
Marex; użytkownik komentarzy: 5414 newsów: 2
22.04.2010; 00:18
GunnersFan9 > nawet mnie nie rozśmieszaj. Twój tok rozumowania mnie przeraża. Skoro nie rozumiesz tak skomplikowanych słów jak "jakikolwiek", "niemalże zerowe", "podobno" to nie mam najmniejszej ochoty Ci tłumaczyć o co mi we wcześniejszym komentarzu chodziło. Ty sobie wkręciłeś, że jestem pewien transferu Llorisa i jeszcze brniesz w tym dalej. Nawet skoro tak to co w tym złego? Myślisz, że Arsenal nie stać na transfer wart 15 mln? Na dodatek Lyon podobno chce Eduardo, więc za Llorisa można by dać jakieś 8 mln mniej. Na koniec jeszcze raz Ci przypomnę, że rozumiem to, że jego kupno jest niestety mało prawdopodobne, a po prostu jestem zwolennikiem transferu jeśli tylko zaistniałaby taka okazja? Bardziej łopatologicznie napisać się nie dało. Powodzenia w interpretacji.
-
Freddie; użytkownik komentarzy: 262 newsów: 0
22.04.2010; 00:02
Jeżeli następny sezon bedzie taką samą klęską jak ten i kilka poprzednich sezonów to Wenger powinien odejść. Brak wyników sporowych, przy wielu ogromnych zasługach dla klubu powinien być decydujący.
-
Arsenal1994; użytkownik komentarzy: 7262 newsów: 0
21.04.2010; 23:13
Tylko, że Wenger po raz kolejny ostatnio mówił, że być może dokona transferów, ale na pewno nie zmieni swojej polityki czyli nie rozbije banku w lecie.
Dla mnie także Lloris to nie osiągalne i nie ma sensu go ustawianie w swoim nawet wymarzonym składzie.

-
howareyou; użytkownik komentarzy: 5514 newsów: 7
21.04.2010; 22:58
@GunnersFan9
Człowieku, "na jakim ty świecie żyjesz?" Skoro na Vermaelena wydał 15 mln, to na Llorisa spokojnie może tyle wydać, szczególnie, że teraz Arsene jest pod znacznie większą presją mediów, kibiców i w ogóle wszystkich. I wydaje mi się, że ma więcej kasy na transfery. No i według mnie Wenger zrozumiał, że bramkarza akurat bardzo potrzebujemy w chwili obecnej. Nie mówię, że kupi akurat Llorisa, bo pewnie nie, ale dlaczego nie miałby wydać +15 mln na bramkarza? Uważasz, że to niemożliwe? Ja nie. To wcale nie jest tak dużo.
-
Miodek174; zawieszony komentarzy: 276 newsów: 0
21.04.2010; 22:30
to nie livescore panowie..ma racje WrighT!
-
matek9009; użytkownik komentarzy: 1258 newsów: 0
21.04.2010; 22:27
jest duża szansa aby w finale LM grał Inter i Bayern a największą role w zespołach odgrywają byli zawodnicy Realu Robben i Snajder, to się by perez zdziwił jak by był taki finał
-
Joker_224; użytkownik komentarzy: 2011 newsów: 0
21.04.2010; 22:14
Weszła! Robben po rykoszecie!
-
maciekbe; użytkownik komentarzy: 3273 newsów: 0
21.04.2010; 21:59
łeee, to nie było chyba na kartkę...
-
GunnersFan9; zawieszony komentarzy: 4457 newsów: 8
21.04.2010; 21:42
Marex;-"Jeśli tylko istnieją jakiekolwiek szanse na kupno Llorisa"

na jakim Ty świecie człowieku żyjesz? Myślisz,że Boss wyda 15-20 mln euro na BRAMKARZA?Nie chciał dać 10 mln za Givena a co tu dopiero mówić o takiej kwocie.Nie czytaj głupich bulwarówek,które opierają się tylko na plotach to zaczniesz racjonalniej myśleć odnośnie transferów.
Szanse na zakontraktowanie Llorisa sa zerowe.Wiele klubów z europejskiej czołówki jest nim zainteresowanych.Co więcej nie będą na niego szczędziły pieniędzy czyli my na starcie wypadamy z walki o niego.
-
Acolt; użytkownik komentarzy: 1613 newsów: 6
21.04.2010; 21:37
Panowie jak wrażenia po 1 połowie? Mi do gustu najbardziej przypadł strzał Källströma. Widzieliście to wejście Riberiego? Aż mi się źle zrobiło :/
-
Marex; użytkownik komentarzy: 5414 newsów: 2
21.04.2010; 21:37
Mnie jak zwykle wkurza gdy odzywa się Kołtoń. Chyba jestem już do niego uprzedzony.
-
maciekbe; użytkownik komentarzy: 3273 newsów: 0
21.04.2010; 21:26
"zła energia"... kurde, kolesie z Polsatu gadają jak na Ezo TV :D
-
maciekbe; użytkownik komentarzy: 3273 newsów: 0
21.04.2010; 21:25
I bardzo dobrze. burak.
-
Acolt; użytkownik komentarzy: 1613 newsów: 6
21.04.2010; 21:24
Czerwona dla Riberiego xD
-
Marex; użytkownik komentarzy: 5414 newsów: 2
21.04.2010; 20:47
GunnersFan9 > przeczytaj mój komentarz jeszcze raz, albo jeszcze kilka razy, a potem dopiero się śmiej jeśli nadal go będziesz uważał za żart. Napisałem przecież, że szanse te są niemalże zerowe, jeśli w ogóle są i jeśli tylko miałyby się zwiększyć dzięki porażce Francuzów to chciałbym aby odpadli. Na koniec przeczytaj jeszcze ostatnie zdanie i się zastanów czy Twoja reakcja nie jest śmieszniejsza.
-
henry1996; użytkownik komentarzy: 473 newsów: 0
21.04.2010; 20:44
zgaszam sie ale uwazam ze boss wie co robi ale rzecywiście mógłby kupić kogos dobrego na obrone i kpogpos do ataku( moze ben arfa/chamak gourcuff)?
-
Theo_Fan; użytkownik komentarzy: 1807 newsów: 0
21.04.2010; 20:39
Ja tam jestem za Lyonem bo z druzyn niemieckich tylko lubie Borusie i nikogo wiecej Final inter lyon i wygrywa Inter :) pozdro :D
-
Piootrus; użytkownik komentarzy: 4133 newsów: 15
21.04.2010; 20:38
Ciekawe słowa, dają do myślenia. Prawda jest taka, że powinny wypłynąć jakieś oficjalne informacje i przyszłości Wengera i w ogóle całego klubu, żeby każdy w miare wiedział na czym stoi.
-
songoku95; użytkownik komentarzy: 5909 newsów: 0
21.04.2010; 20:31
Arsneal_1886 ja wole Brede jest wyzszy i doswiadczony. Ale odnosnie newsu zgadzam sie z Wright'em ARSENE musi kupowac zawodnikow swiatowej klasy. Bo innaczej trzecie miejsca. I takze Eduardo powien Odejsc.
Moim zdaniem powini odejsc: Eduardo,Fabian i Silveste (chociaz jego doswiadczenie moze sie przydac)
Przybyc: Neuer, Remy lub Chamkah, Brede.
-
Erzet; użytkownik komentarzy: 2068 newsów: 35
21.04.2010; 20:17
Arsenal_1886 - obaj są wysocy, nieustępliwi, waleczni, twardzi, dobrze grają głową, potrafią strzelać bramki. Za Cahillem przemawia to, że jest Anglikiem, za Brede to, że jest ograny na 'europejskim podwórku'.

Arsenal1994 - cztery transfery to jak na Wengera, rzeczywiście sporo. Jeden z nich uzależniony jest od tego, czy Willy przedłuży kontrakt. Młody obrońca też nie jest za bardzo konieczny, jeśli Bartley/Ayling wbije na wyższy poziom. Wilson to melodia przyszłości, warto by w niego zainwestować. Hart [lub ogólnie bramkarz] to priorytet, tak jak wspomniałeś. Obrońca - tak już mówiłem, uzależniony od kontraktu Gallasa. Chamakh przychodzi za darmo, więc jako transfer go nie liczę. Zresztą, to co bardziej napisałem to uzupełnienia składu niż wzmocnienia [rezerwowy obrońca, pomocnik ala Diaby [ale lepszy w defensywie], pomocnik jako zapchajdziura do ofensywy].
-
Arsenal_1886; użytkownik komentarzy: 12108 newsów: 0
21.04.2010; 20:02
Waszym zdaniem , kto dla nas byłby lepszym zakupem - Gary Cahill czy Brede Hangeland ?
Jakie mają zalety i wady jeżeli ktoś wie .
-
Arsenal1994; użytkownik komentarzy: 7262 newsów: 0
21.04.2010; 20:01
Tylu transferów ile przedstawił Erzet na pewno nie będzie. Nie od dziś znam Wengera i nie zmieni go nawet mega słaby sezon, żeby podjąć jakieś stosowne kroki w sprawie transferów.
Chamakha już prawie mamy, ale oprócz niego to ucieszy mnie jakiś porządny bramkarz i tyle - na więcej nie liczę. Środek obrony też jest do wzmocnienia, ale jeśli miałbym np wybierać pomiędzy nowym obrońcą a bramkarzem wybrałbym bramkarza.
Obronę zawsze da się jakoś załatać, jeśli zostanie Gallas co powinno być oczywiste to Francuz pogra jeszcze z 2 dobre sezony. Mamy Vermaelen, wróci Djourou który mimo że jest po ciężkiej kontuzji to młody i na pewno sobie poradzi. Być może zostanie Sol który mając pojedyncze mecz w razie kontuzji pdst defensorów gra jakby miał 25 lat. Można też w razie katastrofalnej sytuacji kadrowej a taka zapewne nas nie ominie w przyszłym sezonie... postawić na stoperze Songa.
Podsumowując, nie wygląda to tak źle, ale nie wygląda też to zbytnio dobrze, jednak tak jak powiedziałem wcześniej - transfer bramkarza powinien stać wyżej niż transfer obrońcy w sprawach naglących.
Ligę w dużej części wygrywa się bramkarzem a jak my chcemy tą lige wygrać nie mając "nic" na tej bramce...?
Mieliśmy jeden pokaz, mecz z Fulham na początku sezon i Mannone...
I jak ktoś myśli, dzięki czemu MU zdobywa ciągle mistrza a Chelsea walczy o niego do ostatniej kolejki? Dzięki bramkarzowi który takie występy zalicza jako chleb powszedni...


-
Erzet; użytkownik komentarzy: 2068 newsów: 35
21.04.2010; 19:55
olo_18 - Diamanti właśnie jest bardzo dobrym transferem Zoli, warto dodać, że przed sezonem grał w Livorno. Teraz jest wiodącą postacią w WHU, pod okiem Wengera napewno rozwinąłby się. Nie wygląda też na takiego, który poleciałby do Barcelony czy Realu. Bardziej wygląda na zawodnika typu Cahilla [tego z Evertonu], który większość/całość kariery spędzi na Wyspach.

Nie każdy Anglik jest zawziętym, oddanym piłkarzem, ale 3/4 tak ;) Wenger ma nosa do transferów, więc głównie jemu zawdzięczamy transfer Vermy. Jednak transfer zawodnika z Wysp to zawsze dodatkowy plus, gdyż taki zawodnik nie musi się aklimatyzować w EPL, zna trudy sezonu, nie musi przestawiać się na dany styl gry w lidze itp.
-
GunnersFan9; zawieszony komentarzy: 4457 newsów: 8
21.04.2010; 19:51
Marex; - wg. Ciebie jeśli Lyon odpadnie to Lloris zasili nasze szeregi? Wybacz ale lepszego żartu nie słyszałem:)
-
Marex; użytkownik komentarzy: 5414 newsów: 2
21.04.2010; 19:48
Jeśli tylko istnieją jakiekolwiek szanse na kupno Llorisa to jestem dzisiaj za Bayernem żeby je jeszcze trochę zwiększyć. Wiem, że jestem nie poprawnym optymistą w tej kwestii, ale takiego bramkarza nam brakuje.
-
GunnersFan9; zawieszony komentarzy: 4457 newsów: 8
21.04.2010; 19:44
Ciekawe co wielki ekspert Kowalczyk dzisiaj będzie paplał w studio:D wielki kibic Barcelony:D
-
GunnersFan9; zawieszony komentarzy: 4457 newsów: 8
21.04.2010; 19:43
Trzymam kciuki za Lyon:)
-
Acolt; użytkownik komentarzy: 1613 newsów: 6
21.04.2010; 19:39
Panowie to komu dzisiaj kibicujemy?;d
Bayern czy Lyon? Ja jak zwykle liczę na świetne widowisko i niech wygra lepszy :)
-
IceMan; redaktor komentarzy: 9631 newsów: 2061
21.04.2010; 19:37
Erzet--->Nie chodzi nawet o wybór poszczególnych piłkarzy, bo z tym w 95% się z Tobą zgadzam (95%, bo Diamanti to jednak nie ta klasa, na Arsenal jest za słaby), ale o wywyższanie i idealizowanie piłkarzy z Wysp. Nie każdy Anglik jest zawziętym, oddanym piłkarzem z jajami, który jest gotów umrzeć na boisku. Przypadek Vermaelena pokazał, że nawet w słabej Eredivise można znaleźć zawodników o takim profilu.
-
GunnersFan9; zawieszony komentarzy: 4457 newsów: 8
21.04.2010; 19:35
No i bardzo dobrze:D jego numerem zapewne będzie 29:D
-
Theo10; użytkownik komentarzy: 2289 newsów: 0
21.04.2010; 19:34
bleacherreport.com/tb/b3LjM
-
Theo10; użytkownik komentarzy: 2289 newsów: 0
21.04.2010; 19:34
Chamakh praktycznie jest już w Arsenalu. http://***************************
-
Erzet; użytkownik komentarzy: 2068 newsów: 35
21.04.2010; 19:26
olo_18 - dzięki za wstawiennictwo :D A z którymi argumentami się nie zgadzasz, chętnie podyskutuję :P
-
Erzet; użytkownik komentarzy: 2068 newsów: 35
21.04.2010; 19:24
Klama - haha, Sol wielkie dno. Weź się nie ośmieszaj, błagam. Wielki Hulk był malutki w dwumeczu przy Solu, który wygrał z nim nawet pojedynek biegowy. Hulk to napomowana przez media gwiazda, Sol to worek doświadczenia, człowiek o mentalności zwycięzcy, który za wygraną gotów jest oddać życie. W którym to meczu Sol pokazał te dno?

Bundesliga jest słaba, a wyskok Bayernu to wyjątek potwierdzający regułę. Równie dobrze mógłbym przytoczyć statystykę, że Fulham i LFC grają w pófinale Ligi Europy, a z Niemiec tylko HSV. Fulham pyknęło w poprzedniej rundzie Wolfsburg, mistrza wielkiej Bundesligi. Na którym miejscu jest Fulham? Bodajże nawet nie jest w pierwszej dziesiątce. Zresztą, Bundesliga wg. rankingu UEFA jest na czwartym miejscu, Anglia oczywiście na pierwszym. Ile niemiecka ekstraklasa ma punktów straty do angielskiej. Tylko 23 tysiące...

Od kiedy nie możemy wygrać z United? Od listopada 2008, kiedy to wygraliśmy 2:1 po bramkach Nasriego. No, gdyby nie sędziowie to prawdopobonie wygralibyśmy też ostatnie spotkanie na Old Trafford, jednak arbiter [po raz który to?] był po stronie Diabłów.

Kjaer. Człowiek, którego nigdy niewidziałem na oczy, jak już wspomniałem - nie interesuję się włoską ligą, podobnie niemiecką, hiszpańską, rosyjską, polską, turecką i jaką tam jeszcze sobie chcesz. Jedyne co o nim słyszałem to to, żę interesuje się nim City, więcej nic.

Wiesz, jeśli będziemy się chwalić jakich piłkarzy znamy, a jakich nie, to ja równie dobrze mogę zacząć Ci wymieniać młodych piłkarzy z SPL.
-
IceMan; redaktor komentarzy: 9631 newsów: 2061
21.04.2010; 19:17
Ciekawe zjawisko, jak wszyscy wypisują kilkuzdaniowe, oklepane frazesy - co drugi kibic się z nimi zgadza. A gdy Erzet w kulturalny, rzeczowy i obszerny sposób przedstawił swoją odmienną wizję, a poszczególne wybory podparł sensownymi argumentami (choć nie ze wszystkimi się zgadzam oczywiście) - został zjechany jak pies. Nie rozumiem ludzi czasami;)
-
Klama; użytkownik komentarzy: 570 newsów: 0
21.04.2010; 19:06
Erzet - Slaba Bundesliga .. Bayern gra w 1/2 Ligi Mistrzow , a po drodze walneli manu z ktorym my nie mzoemy wygarc od niew iem kiedy ..
W domu wszyscy zdrowi ?
Sol Campbell - Wielkie Dno . Wiesz mzoe kto to Hulk z Porto ? On obrocil sie z pilka 5 razy a campbell 2 ..
Nie wiesz kto to Kjaer .. ? Jestes dobry , ile sie interesujesz pilka nozna ? Tydzien - Gora Dwa ..
W domu wszyscy zdrowi .. ?



strona główna|regulamin serwisu|reklama|współpraca|kontakt
Copyright © 2006-2011 by Kanonierzy.com   All Rights Reserved